مسابقه عکاسی از هنر نانوا

مسابقه عکاسی از هنر نانوا دربیستمین نمایشگاه Ifood2019


شرکت صنایع پخت مشهد در نظر دارد در راستای تکریم نانوایان محترم و سنجش عملکرد شبانه روزی این عزیزان مسابقه ای با عنوان "عکاسی از هنر نانوا" برگزار نموده که به واسطه این مسابقه توانسته باشیم رابطه ای پایدار با نانوایان عزیز و در نهایت قدردانی  از بهترین قاب ارسالی در بیستمین نمایشگاه صنایع غذایی مشهد (Ifood 2019) به عمل آوریم.این مسابقه با همکاری اتحادیه صنف نانوایان و شرکت تعاونی تولیدی نانوایان مشهد برگزار می گردد.

شرایط شرکت در مسابقه:

01
شرکت کنندگان این مسابقه فعالین در 5 رسته نانوایی شامل : (1-ماشینی دوار2-لواش سنتی 3-بربری 4-سنگک 5-لواش ماشینی ) می باشد که به 3 نفر از برترین ها در هر رسته جوایزنفیسی اهدا خواهد شد .
2
هر شرکت کننده علاوه بر عکس‌های ارسالی، مشخصات ، شماره تماس و کد نانوایی خود را ترجیحا در یک فایل متنی ذخیره کرده و همراه با عکس‌های مسابقه به یکی از روش های ذیل ارسال کند.
  • ارسال از طریق ایمیل به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • ارسال از طریق اینستاگرام به آیدی :MBICO.IR@
  • ارسال از طریق واتساپ،سروش،تلگرام به شماره 989390346956+
3
هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر با 7 فریم به صورت تک عکس شامل : نانوا،دستگاه و نان در یک قاب به طوری که تجهیزات پخت قابل مشاهده باشد در این مسابقه شرکت نماید.
4
فایل‌ها به نام خود شرکت کننده نامگذاری شود، مانند: Reza Samaei01
5
ویرایش عکس‌ها در حد اصلاح رنگ و نور مجاز است.

جوایز :

به کلیه شرکت کنندگان محترم یک عدد لباس کار و لیوان چاپی با تصویر ارسالی آنها اهدا می شود همچنین به 3 نفر از برترین های هر رسته جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

تقویم اجرایی:

شرکت کنندگان محترم می توانند ازتاریخ 15 الی 25 آذرماه 98 تصاویر مربوطه را  ارسال نمایند.زمان داوری تصاویر و اعلام نتایج و مراسم اهدای جوایز در 30 آذرماه 98 در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی مشهد سالن فردوسی غرفه صنایع پخت مشهد می باشد.

تماس با صنایع پخت مشهد
Slide 1
شرکت صنایع پخت مشهد

نان سالم ،هوای پاک ،ایران سرافراز

شرکت صنایع پخت مشهد، اولین و تنها شرکت دانش بنیان در زمینه تولید ماشین آلات پخت نان و شیرینی ،کانتینرهای سیار پخت و ریموک های صحرایی جهت تأمین نیازهای داخلی و حضور در بازار های جهانی تحت شماره۷۵۷۱ در اداره کل ثبت شرکت های خراسان به ثبت رسید...

کارخـــانه و خدمـــات پــس از فــــروش
آدرس : مشـهد،جاده آسیایی،کیلومتر 22،ابتدای جــاده محمدآباد قـــائم مقام - ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه (روزهای غیر تعطیل) از ساعت 7:30 الی 17:30
دفــــتر مرکـــــزی
آدرس : مشــهد،خیابان ملک الشعراء بـهار،بین ملک الشعراء بهـــار 12 و 14ساعت کاری : شنـــبه تا پنجــــشنبه (روزهای غیر تعطیل) از ساعت 8 الی 20
شــــماره هــای تمــــاس: 05132464090 (ده خط)- 05138583180 (ده خط)

Image is not available

عضویت در خبرنامه

صنایع پخت در آپارات

ســامــانــه پیــامـکی 100032022

© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت صنایع پخت مشهد می باشد.